Обов'язково перевіряйте товар одразу на відділенні Нової Пошти.

Процедура обміну та повернення товару.

Для повернення товару, а також у разі пред'явлення претензій до якості товару потрібно виконати необхідні умови для повернення товару:

1. Клієнт заповнив лист на ел. пошту liveshopservice1@gmail.com на обмін/повернення товару, надаючи всю необхідну інформацію.

  • У темі листа напишіть повернення чи обмін товару.
  • У листі вкажіть номер замовлення або хто був одержувачем товару.
  • Опишіть проблему, по якій повертаєте товар. Додатково надішліть фото.

*Розбір претензії займає 1-3 дня.

2. Після погодження з менеджером відділу рекламації клієнт надсилає товар в інтернет-магазин (за рахунок клієнта).

Протягом 5-ти робочих днів з моменту прийняття рішення відповідно звернення, проводиться обмін та повернення коштів.

Претензії щодо бою та пошкодження товару не приймаються після підписання документа про отримання.

Забираючи товар із відділення Нової Пошти Ви автоматично погоджуєтесь з якістю та комплектацією товару.

Переконливе прохання перевіряти посилку при співробітнику на відділенні.

Повернути товар належної якості в магазин (або обміняти його на інший аналогічний) можна, якщо дотримано наступних умов повернення товару:

  • всі претензії щодо товарів приймаються виключно у письмовому вигляді на електрону пошту;
  • його немає в переліку тих товарів, які не підлягають обміну та поверненню;
  • він не використовувався, і зберігся у тому вигляді, яким його набували;
  • пройшло менше 14 днів із моменту придбання товару;